onsdag 24 oktober 2012

Kusin vitamin

Idag har jag och lillgumman varit och hälsat på denna fina galning;




De är inte så lika, men ack så söta!

Dagen har bestått av mycket prat, glaskross, härlig vagn promenad, lite gråt där emellan och skratt. Första mötet idag började med lite ögonpetning (inte alls illa menat, ögonen såg ju bara så intressanta ut), så Emylinda var fortsättningsvis mycket skeptisk till sin kusin. Han behövde inte komma särdeles nära för att hon skulle börja skruva på sig och den lilla underläppen började att darra. Fick de "umgås" på avstånd gick det hela mycket bättre.
Mödrarna trivdes istället väldigt bra tillsammans, i och för sig försökte ingen av oss att peta den andra i ögat, vilket kan ha bidragit till detta.

2 kommentarer:

  1. Ooo så fina bilder på fina kusiner :D Tack igen för besöket!!

    SvaraRadera
  2. Anna Maria Ekman; OJ! Helt plötsligt satt den en liten "Jag själv" framför mig på skärmen! =D Aldrig sett förr. Fast jag hade ÄNNU tjockare kinder,när det begav sig.

    Petra Marksén; Haha det tog ett tag innan jag förstod vad du menade. Jo det är många som säger att hon är en riktig Ekman :D (Visst var det det du menade, att hon är lik dig?)

    Anna Maria Ekman; Precis! :) Ska se om jag hittar en lämplig bild att visa dig.

    SvaraRadera