fredag 5 oktober 2012

Vem är ni?

Nej nu är det så tragiskt att jag inte kan hålla mig längre. Jag måste få veta vem ni är! Nej jag söker inte efter att få in en massa komplimanger för min blogg, det är absolut inte så jag är bara så nyfiken. Jag har allt mellan 10 och 150 sidvisningar varje dag. Nej jag vet, det innebär ju inte att det är 150 personer som är inne, men några är det i alla fall.

Jag tycker att det är så fantastiskt kul att blogga. Tänk om man skulle få göra det hela dagarna *haha*. Ja det är väl lite väl att ta i att lägga upp två,tre inlägg per dag, kommer nog att dra ned på det. Att skriva och fota har länge varit ett stor intresse och stor glädje för mig och det är så roligt att hitta ett ställe där jag kan använda mig av detta.

Nej det är inget tvång att kommentera, men det skulle göra mig så glad.

Avslutar detta fåniga inlägg med ett halvsuddigt kort på mina fina kökshandukar min fina farmor har broderat mina initialer på. Fick dem av henne då jag inte var gift och fortfarande hette Ekman.
De fick idag användas som bullskydd. Jag blir som så glad över dessa fina kökshandukar.

12 kommentarer:

  1. Jag skulle nog oxå vilja göra det

    SvaraRadera
  2. Jag är en stammis! :) /Karin

    SvaraRadera
  3. Din kusin Jakob! :-D

    SvaraRadera
  4. Jag läser men det har du nog räknat ut vid det här laget :) Kram/Frida

    SvaraRadera
  5. Hej hopp! Kusin din här; jag har också fina handdukar som mormor broderat med mina initialer. Törs knappt använda dem...

    SvaraRadera
  6. Kusinvitamin i Skåne /ronja! :)

    SvaraRadera
  7. Haha, klistrar in kommentarerna från fb så jag har kvar dem ;P

    Helena Edhman En av dem är: Helena Edhman ;)

    Ida Elvin Lindberg Å jag såklart! :D

    Kristin Skoog Johansson Jag med, titt som tätt! Tack för allt fint du skriver och visar! Kram!

    Mona Hammerin Jag läser och fröjdas över din visdom!

    SvaraRadera
  8. Jag har nu blivit stammis! :)

    SvaraRadera
  9. Hej från Stockholm. Magdalena här. Läser mest från en app som gör det så komplicerat att kommentera (jag vet att jag borde byta men det känns som ett stort projekt) Kul att läsa om hur ni har det. Kramar Magda, PM och Amelie

    SvaraRadera
  10. Elina Borgström; Jag med såklart! ♥

    SvaraRadera