tisdag 27 maj 2014

Blåsig dag


Det såg så härligt ut ute i morse då jag kikade ut genom fönstret, men det kan jag förtälja att det var det icket. Solen sken, men gav ingen värme. Luften var kall och vinden blåste hårt. Det har blåst så hårt de senaste dagarna så att studsmattan har flyttat på sig några meter med hjälp av vinden.
Ja det måste väl vara sådant väder bland också, men särskilt fröjdefullt att vistas i är det inte. Så vi stannade inne istället hela dagen lång. Förutom då jag gick ut för att hänga tvätt, höll på att frysa sönder. 


Ja det finns då i alla fall inte många dammkorn kvar i mina gardiner jag hängde ut på luftning. Alltid något positivt.

Det var mysigt med en inne dag. Jag har bytt till sommargardiner i några fönster (älskar att byta gardiner och gör det OFTA) och har fixat lite med att sätta in vackra foton i vackra ramar. De ska alla hängas upp i vårt sovrum.


Tycker mycket om denna fina gardin med broderade Linnéor. Jag heter själv Linnéa i mellannamn efter min farmor och min dotter har också samma namn som mellannamn. Det är ett fint namn och en mycket fin liten blomma.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar