lördag 11 juli 2015

En dagens


Men godmorgon! Vi kör ett inlägg till denna härliga morgon. Då de förkylda barnen och den trötte pappan fortfarande sover passar jag på att fota en dagens klädstass. Önskar att jag alltid var en morgonpigg människa som just denna morgon och klev upp halv sju istället för halv tio. Morgonen är ju en sådan härlig tid på dygnet.


Fick detta fina halsband av mina arbetskollegor. De hade svårt att komma på vad man ger i gåva då man får sitt tredje barn. Vilket jag verkligen kan förstå. Istället för present till bebisen valde de att satsa på modern, vilket i detta fall är jag. Inget jag blir ledsen för :-D.


Denna stickade kortärmade tröja är så in i vassen skön och passar, tycker jag, både till byxor och till klänning. Morgonen är så härlig och jag hoppas att dagen får fortsätta så.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar