söndag 5 juli 2015

Min sommarvecka i bilder


Bloggen har legat still för en vecka. Jag och familjen har nämligen varit på en liten semestertripp. Först på underbara lappis, en kortis till sommarstugan och sedan till Tväråträsk till en kusinträff. Vi har varit och kommer att vara mest hemmavid denna sommar, men en liten sväng måste man ju ta.

Jag hoppas verkligen att ni har en GLAD SOMMAR där ute. Börjar tvivla på att den där värmen som gör att man får lust till att sola och bada någonsin kommer att infinna sig denna sommar. MEN nu är det trots allt sommar och det är bara att njuta av allt det vackra som den ändå ger.

Här får ni ta del av några av veckans sommarbilder;



Ulliga gulliga.






Hittade mig typ världens skönaste blårandiga sommar/strandklänning på PMU;s second hand. Har nu inte lust till att bära någon annan klädsel i sommar. Och titta! Lillan och jag "råkade" visst matcha en dag.


Sedan har jag en annan liten tjej som ääälskar att klä sig i klänning.


Min vackraste finaste, tänk att du är min.


Min lilla kille som blivit så stor. Stoppa tiden någon!!


Huuur jag än försökte skydda min lilla tös mot dessa eländiga knott och mygg så gick det till slut inte. Det var helt galet så mycket flygfän det har varit i luften dessa dagar och nu den sista natten blev lillan alldeles prickig i ansiktet och om händerna av bett. Usch vad det tar ont i mammahjärtat. Tack och lov verkar hon inte lida av dem så hemskt. Inte heller verkar hon allergiskt. Storebror fick dessvärre ett stort uppsvällt öra av ett knottbett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar