lördag 25 juli 2015

Sommarens varma dag


Alltså VILKEN UNDERBAR sommardag vi har haft idag!! Jag, barnen, mina föräldrar och mina syskon drog iväg till vår favoritplats vid havet Skäran. På morgonen hemma i Skogshägna var det soligt, men vindarna som blåste kändes kalla. Vid havet kan jag säga var det underbart! Vi njöt av dagen som om det var årets sista varma sommardag, vilket det kanske också var är jag rädd...


Ni kanske inte tror att det är sant, men nu kan ja låta meddela att Petra Marksén nu har badat och till och med doppat sig (!!) i havet. Känner enorm lättnad att jag hann innan juli månad tagit slut.

 

Lillan var inte nöjd så många minuter, men förutom det så var det så ljuvligt att få vara på denna plats.


Min äldsta lillebror och hans flickvän har äntligen kommit upp till oss i norr. Mina barn har längtat så mycket efter sin morbror och det är så roligt att få rå om honom och hans Karro för en stund.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar