torsdag 17 september 2015

Höstglädje och leggingsbehov





Skriver samma sak i år som alla andra år, jag ääälskar verkligen hösten. Det är självklart väldigt sorgligt att säga hejdå till sommaren, den är ju bara allt för kort, men nu har jag slutat att sörja och tar med glädje emot alla soliga, regniga, ruffiga, blåsiga, varma dagar som hösten har att bjuda på. I fjol kändes det som att jag satt i ett mörkt rum av deppighet och lixom bara anade den vackra hösten långt där borta genom ett pyttelitet fönster. I år ska jag omfamna allt med lycka och fröjd.


Behöver hjälp! Mina favoritplagg är långa stora tröjor och ett par leggings till. Nu är det så att nästan alla mina leggings har jag nött hål på och är i behov av att köpa ny. Leggings eller tajts är väldigt svårt att köpa begagnat, så nu blir det ekologiskt som gäller. Har hittat jättefina svarta och vita på Åhléns (där förövrigt är ett tips att gå till om du letar efter ekologiska basplagg), men nu skulle jag önska mig några färggladare. Då jag älskar färg och mönster. Vet ni något bra ställe eller hemsida som säljer det?? Alltså inte strumpbyxor eller nylonstrumpor.
Tar gladeligen emot tips!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar