måndag 14 september 2015

Promenadväder


Jag kan inte direkt klaga på vädret som bjuds dessa dagar. Fatta så underbart!


Min man och jag har ju bestämt oss för att ta långpromenader två gånger i veckan och det har inte varit några svårigheter att få motivation till det då det ser så här härligt ut ute. Dock har Robin brandjour just i veckan (och har dessutom gått och blivit snorig och febrig) så jag får istället ställa mig på crosstrainern här inne. Vilket inte alls känns lika motiverande. 





Storasyster och lillasyster får följa med i varsin vagn. Storasyster är väldigt bortskämd på det där med att få åka vagn, vilket storebror fick sluta med redan då han fyllt två.
Det är härligt att få vara ute och gå med någon annan. Dock avbryts gången lite nu och då på grund av en vy jag vill fota eller att en disk ska av maken ska kastas. Vissa gånger lyckas disken hamna ute på en åker, gömma sig i det höga gräset, eller lyckas förvirra sig ut i den täta skogen. Vilket leder till en lite längre paus av letande i hopp om att återfinna den.


Det tog ett tag innan jag kunde hitta den gula disken (alltså en frisbee) på denna bild, men den finns där. Kan du se den?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar