lördag 25 maj 2013

Vackert blommigt


Alltså det här med att fota måste ju vara bland det roligaste som finns. Har länge älskat att fotografera, men jag har inte riktigt vetat vad jag ska göra av med alla kort förutom dem på barnen som ska in i deras album. Känns jätte kul att ha hittat ett ställe där jag kan visa och använda mig av dem.

Idag har vi firat min mor på morsdag, nu har jag bara min svärmor kvar att fira, men det får bli senare.

I skogen nedanför mina föräldrar växer det fullt av skogsstjärnor så här års. Det är så vacker, marken är alldeles vit. (Jag tror i alla fall att de heter skogsstjärnor, rätta mig gärna om jag har fel. Det jag vet är i alla fall att det inte är vitsippor.) Där växer också en av mina favorit blommor, förgätmigej. Den är såå vackert söt med sina små blå blommor.

Mor och fars katt Kipper, eller det är väl egentligen min brors katt, har funnit en liten smal skuggig plats att vila på. Det såg så fantastiskt mysigt ut.

En vacker sommardag har vi haft, jag hoppas du har haft det du med!

1 kommentar:

  1. Harsyra heter den lilla vita blomman. TACK Lovisa för hjälpen!

    SvaraRadera